www | kód projektu stav |
zkratka studijního programu / oboru | název projektu | kapacita celková/volná/zájemců celkem projektů: 114 |
|
11X2GE | IS (EN) | Dopravní digitální dvojče v chytrých městech |
2
0
0 | ||
11X2GS | IS | Dopravní digitální dvojče v chytrých městech |
2
1
0 | ||
11X2NL | PL | Matematické nástroje pro moderní letectví |
3
3
0 | ||
11X2TE | IS (EN) | Autonomní robotické vozítko |
2
0
0 | ||
11X2TS | IS | Autonomní robotické vozítko |
2
0
0 | ||
12X2BN | DS | Bezpečnost dopravy a projekční návrhy úprav ke snížení nehodovosti |
4
2
0 | ||
12X2DO | DS | Dopravní obslužnost |
6
1
0 | ||
12X2DZ | DS | Doprava a životní prostředí |
2
1
0 | ||
12X2MT | DS | Moderní trendy v železniční dopravě |
2
1
0 | ||
12X2OD | DS | Organizace a regulace dopravy ve městech |
4
0
0 | ||
12X2PF | DS | Přijatelné formy dopravy ve městech |
5
0
0 | ||
12X2PH | DS | Preference veřejné hromadné dopravy |
4
1
0 | ||
12X2PS | DS | Projektování silnic a dálnic |
6
3
0 | ||
12X2RC | DS | Rozvoj cyklistické dopravy |
1
1
0 | ||
12X2RI | DS | Regionální integrovaná doprava |
2
1
0 | ||
12X2UM | DS | Udržitelná mobilita v Praze |
3
0
0 | ||
14X2AE | IS (EN) | Aplikované informační systémy a technologie v dopravě |
3
3
0 | ||
14X2AM | LA | Aplikované informační systémy a technologie v dopravě |
2
2
0 | ||
14X2AS | IS | Aplikované informační systémy a technologie v dopravě |
3
3
0 | ||
14X2ES | IS | Evoluční techniky v dopravě |
2
1
0 | ||
14X2GE | IS (EN) | Člověk a globální komunikace |
2
2
0 | ||
14X2GS | IS | Člověk a globální komunikace |
4
3
0 | ||
14X2LL | PL | Využití IT technologií v letecké dopravě |
3
3
0 | ||
14X2LS | IS | Využití IT technologií v letecké dopravě |
2
2
0 | ||
15X2ID | DS | Interakce doprava - potraviny |
2
2
0 | ||
16X2BD | DS | Technologie pro blízký vesmír |
1
1
0 | ||
16X2BS | IS | Technologie pro blízký vesmír |
1
1
0 | ||
16X2CD | DS | Bezpečný motocykl |
3
3
0 | ||
16X2CM | LA | Bezpečný motocykl |
1
0
0 | ||
16X2CS | IS | Bezpečný motocykl |
1
1
0 | ||
16X2ED | DS | Elektromobilita |
2
2
0 | ||
16X2EE | IS (EN) | Elektromobilita |
2
2
0 | ||
16X2EM | LA | Elektromobilita |
1
1
0 | ||
16X2ES | IS | Elektromobilita |
2
2
0 | ||
16X2ND | DS | Progresivní metody užívané ve vývoji dopravních prostředků |
3
3
0 | ||
16X2NS | IS (EN) | Progresivní metody užívané ve vývoji dopravních prostředků |
3
1
0 | ||
16X2OD | DS | Aktivní, pasivní bezpečnost a konstrukce dopravních prostředků |
3
3
0 | ||
16X2OS | IS | Aktivní, pasivní bezpečnost a konstrukce dopravních prostředků |
2
2
0 | ||
16X2RD | DS | HMI a interaktivní simulace v oblasti dopravních prostředků |
2
2
0 | ||
16X2RE | IS (EN) | HMI a interaktivní simulace v oblasti dopravních prostředků |
5
5
0 | ||
16X2RS | IS | HMI a interaktivní simulace v oblasti dopravních prostředků |
5
4
0 | ||
16X2UD | DS | Automobilový dopravní sál k 616 |
1
1
0 | ||
16X2US | IS | Automobilový dopravní sál k 616 |
1
1
0 | ||
17X2ES | LA | Ekonomika a řízení veřejného sektoru |
2
0
0 | ||
17X2IG | LA | Integrální taktový grafikon v ČR |
6
5
0 | ||
17X2KC | LA | Konkurenceschopná veřejná doprava |
2
0
0 | ||
17X2KD | LA | Kvalita v dopravě, přepravě a telekomunikacích |
2
2
0 | ||
17X2LE | LA | Logistika a management v letecké dopravě |
4
0
0 | ||
17X2LV | LA | Logistika v souvislostech |
4
4
0 | ||
17X2MP | LA | Mezinárodní přeprava zboží |
1
0
0 | ||
17X2OL | LA | Optimalizační úlohy na logistickém řetězci |
4
0
0 | ||
17X2PR | LA | Projektové řízení při realizaci dopravní infrastruktury |
2
2
0 | ||
17X2RA | LA | Řízení podniku a strategický marketing |
3
3
0 | ||
17X2RG | LA | Podpora mobility v regionech |
2
1
0 | ||
17X2RM | LA | Rozvoj moderních služeb jednotlivých druhů dopravy |
1
0
0 | ||
17X2RN | DS | Rozvoj železniční nákladní dopravy |
2
2
0 | ||
17X2RO | LA | Rozhodování v logistice |
2
1
0 | ||
17X2SI | LA | Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob |
2
2
0 | ||
17X2TN | LA | Technologie železniční nákladní dopravy |
2
1
0 | ||
17X2VB | LA | Využití elektronických dat velkého objemu (Big Data) v dopravě |
1
1
0 | ||
18X2ED | DS | Inovace dopravních cest |
2
2
0 | ||
18X2ES | IS | Inovace dopravních cest |
2
2
0 | ||
18X2PD | DS | Počítačová mechanika v dopravě |
3
3
0 | ||
18X2PS | IS | Počítačová mechanika v dopravě |
1
1
0 | ||
18X2VD | DS | Vývoj a optimalizace 3D tištěného bezpilotního prostředku |
2
2
0 | ||
18X2VE | IS (EN) | Vývoj a optimalizace 3D tištěného bezpilotního prostředku |
2
1
0 | ||
18X2VS | IS | Vývoj a optimalizace 3D tištěného bezpilotního prostředku |
2
2
0 | ||
18X2ZD | DS | Pokročilé experimentální metody pro inženýrskou praxi |
3
3
0 | ||
18X2ZL | PL | Pokročilé experimentální metody pro inženýrskou praxi |
2
0
0 | ||
18X2ZS | IS | Pokročilé experimentální metody pro inženýrskou praxi |
2
2
0 | ||
20X2AI | IS | Aplikované městské inženýrství |
2
1
0 | ||
20X2CS | IS | Inteligentní pouliční osvětlení |
3
3
0 | ||
20X2DY | IS | Dopravní informační systémy a data v dopravě |
2
2
0 | ||
20X2ES | IS | Pohony elektrických vozidel |
2
2
0 | ||
20X2GD | DS | Mapy a geografické informační systémy |
2
2
0 | ||
20X2GS | IS | Mapy a geografické informační systémy |
4
4
0 | ||
20X2HD | DS | Odbavovací a informační systémy ve veřejné hromadné dopravě |
2
2
0 | ||
20X2HX | IS | Odbavovací a informační systémy ve veřejné hromadné dopravě |
4
3
0 | ||
20X2CH | IS | Chytré domy, jejich energetika a řízení |
2
2
0 | ||
20X2IP | IS | ITS architektura a její použití při návrhu ITS systémů |
2
2
0 | ||
20X2LD | DS | Krkonošské metro - univerzitní dráha |
1
1
0 | ||
20X2LS | IS | Krkonošské metro - univerzitní dráha |
2
2
0 | ||
20X2MS | IS | Metody zajištění kvality výrobku v předvýrobní etapě |
2
2
0 | ||
20X2OZ | IS | Optimalizace přepravy zboží s využitím inteligentních dopravních systémů |
2
2
0 | ||
20X2PD | DS | Řízení a modelování silniční dopravy |
2
2
0 | ||
20X2PE | IS (EN) | Řízení a modelování silniční dopravy |
5
5
0 | ||
20X2PS | IS | Řízení a modelování silniční dopravy |
5
4
0 | ||
20X2RS | IS | Aplikace řídicích systémů |
2
2
0 | ||
20X2SD | DS | Dopravní sál Fakulty dopravní |
2
2
0 | ||
20X2SM | LA | Dopravní sál Fakulty dopravní |
2
2
0 | ||
20X2SS | IS | Dopravní sál Fakulty dopravní |
4
3
0 | ||
20X2TY | IS | Tunelové systémy a jejich bezpečnost |
2
2
0 | ||
20X2XD | DS | Dopravní řešení pro Smart City |
2
0
0 | ||
20X2XE | IS (EN) | Dopravní řešení pro Smart City |
4
4
0 | ||
20X2XS | IS | Dopravní řešení pro Smart City |
4
3
0 | ||
21X2BY | PL | Bezpilotní systémy |
8
5
2 | ||
21X2BZ | PL | Bezpečnost v letecké dopravě |
8
6
2 | ||
21X2CA | PL | CNS/ATM technologie a provozní postupy |
8
5
2 | ||
21X2LF | PL | Lidský faktor v letectví |
8
8
2 | ||
21X2ML | PL | Moderní trendy rozvoje letišť |
8
5
2 | ||
21X2PE | PL | Provoz a ekonomika letecké dopravy |
8
0
0 | ||
21X2UT | PL | Údržba letecké techniky |
5
0
0 | ||
22X2AD | DS | Analýza dopravních nehod |
1
1
0 | ||
22X2BI | DS | Bezpečná dopravní infrastruktura |
1
1
0 | ||
22X2PL | PL | Praktické využití bezpilotních systémů a řešení pozemních rizik provozu |
1
1
0 | ||
23X2DN | IS | Datové inženýrství pro bezpečnost |
5
5
0 | ||
23X2KG | LA | Krizové řízení v městských aglomeracích |
1
1
0 | ||
23X2KN | IS | Krizové řízení v městských aglomeracích |
2
2
0 | ||
23X2KY | DS | Krizové řízení v městských aglomeracích |
3
3
0 | ||
23X2NN | IS | (Ne)bezpečnost autonomní dopravy |
5
5
0 | ||
23X2NY | DS | (Ne)bezpečnost autonomní dopravy |
2
2
0 | ||
23X2SE | IS (EN) | Senzory, senzorické sítě a jejich aplikace |
1
1
0 | ||
23X2SN | IS | Senzory, senzorické sítě a jejich aplikace |
1
1
0 | ||
23X2SY | DS | Senzory, senzorické sítě a jejich aplikace |
4
4
0 |